Globalne badanie osób aktywnych, zlecone przez FOREO, wykazało,że to na siłowni – nie Tinderze – najchętniej szuka się miłości. I nie tylko!

Sztokholm, 5 lutego 2019 roku: globalne badanie FOREO na temat nawyków pielęgnacyjnych użytkowników siłowni przyniosło zaskakujące wyniki – szczególnie w kontekście nadchodzących Walentynek. Ankietę przeprowadzono na grupie 2 tys. respondentów z trzydziestu krajów,połączonej z niezależnym badaniem agencji 4media Group oraz gronem 500 tys.subskrybentów FOREO. Rezultaty pokazują, że 70% badanych chodzi na siłownię przede wszystkim po to, by znaleźć miłość – a zdumiewające 18% uprawiało tam seks!

FOREO to szwedzka marka branży beauty i wellness oraz twórca gamy urządzeń do oczyszczania twarzy LUNA. Głównym celem badania było więc poznanie stosunku osób aktywnych do pielęgnacji cery. Ankieta FOREO wykazała, że dobry stan skóry dodaje pewności siebie olbrzymiej liczbie 95% badanych – w porównaniu z 90%, których samopoczucie zależy przede wszystkim od wyglądu sylwetki.

Czy piękna skóra staje się ważniejsza od bicepsów i kaloryfera? Weźmy pod uwagę rapera Franka Oceana, który deklaruje miłość do nawilżania skóry czy amerykańską polityczkę i jej pielęgnacyjne porady w social mediach. Nie wspominając o Brytyjce, która stała się gwiazdą internetu dzięki zwykłemu selfie i nieskazitelnej cerze. Czysta, zdrowa i piękna skóra jest coraz ważniejszym elementem wizerunku, którego nie zastąpi nawet najlepszy makijaż.

Badania FOREO wykazały także, że pomimo wpływu stanu skóry na samopoczucie, prawie ćwierć (23.44%) ćwiczących na siłowni nie myje twarzy po treningu, nawet jeśli 56% z nich jest świadoma negatywnego wpływu potu na cerę.

Głębsza analiza wyników może naprowadzić na przyczynę tego zaniedbania: 21% badanychczuje się po treningu ekstremalnie atrakcyjnie, a jedna trzecia (33.8%) przyznaje, że ekstremalnie podobają im się osoby płci przeciwnej, które właśnie skończyły trening.Ankieta demaskuje także, że na siłowni nie tylko się ćwiczy, ale i szuka miłości – i to chętniej niżna Tinderze i innych aplikacjach. Ponad 70% respondentów wskazuje, że chodzi na siłownię przede wszystkim po to, aby znaleźć drugą połówkę. Gdyby tego było mało: 18% badanych uprawiało tam seks! Wielka Brytania jest w tej dziedzinie absolutnym liderem: do zbliżeń na siłowni przyznaje się aż 25% badanych Brytyjczyków.

Nie masz jeszcze swojej walentynki? Czy należysz do 20% badanych, dla których potreningowa twarz jest czymś seksownym, czy nie – spakuj swój strój i ruszaj na siłownię, zrobić pierwszy ruch w stronę miłości. Nie zapomnij zabrać szczoteczki LUNA mini 2!

Szwedzka marka FOREO dąży do rewolucji w świecie urody – udostępniamy nowoczesne technologie jak najszerszej grupie odbiorców. Jesteśmy odważni w swoich działaniach: nie poprawiamy istniejących urządzeń, a rozkładamy je na części pierwsze i tworzymy od nowa. Chcemy, by najlepsze innowacje nie były zarezerwowane tylko dla wybranych. Dlatego nazywamy się FOREO – to nasz skrót od „For Every One”. Tworzymy przełomowe, łatwo dostępne i przyjemne w stosowaniu urządzenia, które za ułamek ceny profesjonalnych zabiegów pozwalają na zaawansowaną pielęgnację każdego dnia. Chcemy, żebyście czuli się pewnie: bo dobre samopoczucie gwarantuje piękny wygląd. Oto nasza misja.