Sukces w biznesie: 20 Najważniejszych Pytań

 

1. Gdybyś miał opisać swój biznes komuś kto się kompletnie na tym nie zna, używając nie więcej niż 25 słów… co byś powiedział? 

 

2. Co naprawdę spowodowało, że bierzesz się za własny biznes? Czy to prawdziwy cel, czy tylko chwilowe uczucie "że warto spróbować"?

 

3. Jaki trend twoja firma wykorzysta – albo jaki trend stworzy?

 

4. Dlaczego WIESZ, że odniesiesz sukces?

 

5. Co bedzie misją twojej firmy? Określ to w dziesięciu słowach.

 

6. Co jest największym problemem twoich przyszłych klientów? Jakich frustracji pomożesz się im pozbyć?

 

7. Skąd wiesz, że naprawdę będziesz w stanie zaspokoić potrzeby i wymagania klientów?

 

8. Kim jest twoja konkurencja i jaką ma nad tobą przewagę w oczach klienta?

 

9. Gdzie znajdziesz swoich pierwszych pięciu klientów i ile będą ci płacić?

 

10. Czemu ktoś ma wydać pieniądze by kupować od ciebie – nie od kogoś innego?

 

11. W jaki sposób zamierzasz zainteresować wiele osób swoimi wyrobami – albo usługami?

 

12. Kto będzie się zajmować obsługą klientów i jakich mierników będziesz używac, by mieć  pewność że klienci są naprawdę zadowoleni?

 

13. Ile pieniędzy potrzebujesz na sfinansowanie pierwszego roku działalnosci firmy?

 

14. Jakie są słabe punkty w twoim przedsięwzięciu i w jaki sposób zamierzasz się ich pozbyć?

 

15. W jaki sposób w porę rozpoznasz, że twój biznes ma poważne problemy?

 

16. Jak prężna jest gałąź gospodarki do której należy twoja firma?

 

17. W jaki sposób będziesz prowadzić rozliczenia rachunkowe?

 

18. Jaki masz procent zysku?

 

19. Jak szybko twoja firma stanie się dochodowa i jakie planujesz dochody?

 

20. Kto jest ci najbardziej potrzebny by mieć pewność, że odniesiesz sukces w biznesie?

 

Wanda Łoskot 

 

Warunki Bezpłatnych Przedruków
Możesz wykorzystać ten artykuł bezpłatnie na własnej stronie internetowej, albo w czasopiśmie poza internetem – pod warunkiem, że nie bedziesz niczego zmieniać bez porozumienia się ze mną. Pod tytułem musi ukazać się moje nazwisko – a na dole artykułu musi być umieszczona następująca informacja (w internecie, muszą być także linki do moich stron):

Wanda Łoskot jest cenionym w USA doradcą do spraw rozwoju biznesu. Od wiedź jej polską witrynę SukcesTwojejFirmy gdzie znajdziesz wiele podobnych artykułów i nawet bezpłatny Kurs Planowania!